fbpx
Demake S
Pembersih Makeup Serba Boleh
Demake S begitu istimewa ke?

Ramai lagi tak tahu #DemakeS tu apa kan? Tapi testimoni wanita yang dah guna semua tip-top. Katanya memang lain daripada OTC.

Demake S ialah ‘micellar water’ berketulenan tinggi yang mampu membersihkan pelbagai jenis mekap, selain hidrat kulit, cegah jerawat dan radang kulit untuk penampilan yang sempurna.

Demake S diimport terus daripada Perancis. Produk bertaraf medical. Dirumus khas untuk kulit sensitif & berminyak. Sesuai untuk semua jenis kulit di Malaysia. Sebab tu kita import sini.

Melayu, Cina, India, Sikh, KDSM semua pun dah cuba. Semua wanita pun kata serius bagus!

Daripada kulit biasa sampailah kulit sensitif, semua pun suka guna produk kami. Dah guna terus muka jadi licin. Kenyal. Macam poster!

Keterangan Lanjut

  • Perancis terkenal sebagai mecca pencinta kulit dan Demake S terhasil dengan teknologi micelle yang kini digunakan dalam pelbagai produk. 

  • Demake S kami terus dari Perancis, HANYA ASLI, TIADA YANG PALSU.

Pengalaman pakar dalam bidang

Mempunyai pengalaman selama 25 tahun dalam industri Farmaseutikal dan Dermokosmetik, bersama dengan pengetahuan antarabangsa yang diiktiraf, pasukan Phasilab mencipta jenama kepakaran Instant – aestheceutic. Dengan Instant, Phasilab menyediakan:

  • Produk inovatif, yang dihasilkan dari “kepakaran aestheceutic”, disesuaikan dengan dermatologi, estetik atau pembedahan dan menawarkan perlindungan, keselesaan, toleransi dan sinar kulit.

  • Formula Galenic dan bahan aktif menggabungkan penggunaan dan keberkesanan yang mudah yang dapat dirasakan pengguna

  • Kerjasama kami dengan saintis, universiti dan galenis swasta, yang dipilih mengikut kepakaran masing-masing membolehkan kami menjamin kesejahteraan kulit anda dan memberi anda tindak balas yang berkesan terhadap masalah penuaan kronologi atau persekitaran.

Demake S dirumus khas untuk orang yang kulit sensitif dan senang radang. Lepas kajian, dapati sesuai jugak untuk kulit-kulit berminyak dan kering sebab dia bersihkan kulit dengan efektif dan sangat hydrating.

  • Demake S mampu menghilangkan jerawat, mencerahkan kulit, melembut/menganjalkan kulit.

  • Produk kami berfungsi dengan membunuh bakteria pada kulit, rawat jerawat dengan pantas dan berkesan. Menggebukan kulit dan menegangkan kulit supaya tampak lebih awet muda.

  • Paling penting, mengecilkan pori-pori dan kulit nampak lebih licin dan glowing.

Promosi buat masa terhad sahaja!

Days
Hours
Minutes
Seconds
  • Promosi ini khas untuk mereka yang cinta kulit sihat.

  • RM98 untuk setahun. Setiap bulan akan dapat 1 botol Demake S.

  • Jangan risau, kami akan hantar mesej peringatan setiap bulan untuk tuntut produk anda.

Demake S - Pembersih Makeup Serba Boleh

12 botol untuk 12 bulan, RM98 sahaja!!!

[HANYA UNTUK MEMBER]

Dapatkan 12 botol (sebotol setiap bulan) Demake S berjumlah RM 720.00 secara percuma!

Bayar shipping je (RM6)*

↓ JADILAH MEMBER KITA ↓

Demake S 365RM98.00

Langganan anda akan berakhir selepas 12 bulan. Dengan menyertai program Demake S 365, anda memahami dan bersetuju dengan terma dan syarat program.

Klik sini untuk cara pembayaran PayPal.